Re: Ehhh...SCSI

Autor: thezor (thezor_at_interia.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 23:20:49 MET

W artykule <1013550852.637669_at_3miasto.net>, wojtek_at_chylonia.3miasto.net
zauważyłem następujšce bity:

> to nie jest pytanie sprzętowe (patrz temat grupy) a windowsowe. do tego są
> inne grupy.

Czy jest to spowodowane brakiem BIOS'u na kontrolerze? Hmm, ja sobie nie
moge wyobrazić tego między tematami "Co to za plik" a "Wyjštek
krytyczny". Również trudno mi sklasyfikować muj problem pod ewidentnš
winę softu, chyba że się mylę. Jeżeli tak jest to proszę o szczegóły.
WK