Mały - duzy problem

Autor: MARCiN (marcin_at_pai.com.pl##USUŃ_TO##)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 23:15:42 MET

Kolega kupił sobie komputer. Duron 950, Soltek 75KAV, 128 MB, 40 GB Seagate
5400
Zainstalowałem mu Win XP wszystko chodziło spoko aż do chwili kiedy jego 3
letnia córeczka nie zamieszała tzn w jakiś sposób zresetowała sprzęt. Po tym
pojawiały się błędy na partycji gdzie miał filmy divX. Scandisk nie mógłm
pordzić sobie z błędami więc zformatowałem partycję i wsztko było OK. Ale
strasznie spadała wydajność. Windows strasznie długo się otwiera i zamyka,
wolno działają wszytkie gry. Co robić ? Wszytko sprawdziłem? Poradzcie coś
Pozdrowienia

--
        http://www.oasis.prv.pl