AC97

Autor: MARCiN (marcin_at_pai.com.pl##USUŃ_TO##)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 23:16:31 MET

Mam płytę Soltek 75 KAV z AC97. Sprzęt mam podłączony do wieży technicsa.
Zauważyłem ze strasznie cicho odtwarza mi filmy w divx. Pewnie dlatego że
nie ma sprzętowego weaveteable - bo chyba w tym jest przyczna. Czy aby karta
głośniej odtwarzała filmy musi być sprzętowy weateable?
Chciałbym kupić jakąś nową karte muzyczną - najlepiej jak najtaniej bo
pilniejszym wydatkiem jest jakaś porządna karta graficzna. I tu moje pytanie
jaką kartę najlepiej kupić? Wiem ze Sound Blastery są bardzo dobre ale dla
mnie za drogie w tym momencie. Więc co radzicie tak do 100 zł.
Zastosowanie gry i divx czasami mp3
Pozdrowienia

--
        http://www.oasis.prv.pl