Re: czym wylozyc obudowe ?

Autor: --6--MARshALL--9-- (6marshall9_at_interia.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 23:54:00 MET

On Tue, 12 Feb 2002 23:10:35 +0100, "luk" <luk_at_free.net.pl> wrote:

>sproboj zachaczyc o sklep z panelami lub praktiker cos w tym stylu na dziale
>panele maja taka gabke pod panele ok 4mm grubosci .sa 2 rodzaje jedna
>zielona 20 dB a druga ladna biala 22dB roznia sie cena .ewentualnie mozesz
>wyciszyc korkiem ale to troche kosztowne. ja wlasnie wykladam ta biala mata
>jest niezla

moglbys powiedziec jak sie to nazywa, bo jak spodkam jakiegos pana
Henka, co komputery tylko widzial, to taki mio nie wiele pomoze z
wyborem

korkiem to slyszalem ze nie ma zadnego efektu, no prawie nie ma, ale
ze wycisza tylko dzwieki o scisle okreslonyxh czestotliwosciach
a z wentylatorka jest szum, czyli tam ych zestotliwosci jest durzo

bylem, pytalem sie w Komforcie, (to jest tarnobrzeg), to powiedzieli
ze nic takiego nie maja i dali mi tylko taka pianke, 3mm grubosci,
tojest z tego chyba samego tworzywa co zwykla folia do zywnosci
nie wycisza w ogoole