Re: Połączenie z szybkością 16 800 bps

Autor: Deejay (deejay8_at_wp.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 22:08:04 MET

Z TPSA łączę się drogą radiową tzn. do mojego domu jest przykręcona antena,
a jakieś 500m od domu jest maszt telekomunikacyjny o wysokości ok. 30m on
odbiera sygnał i następnie dalej przekazuje drogą radiową do centrali. Może,
że sygnał jest przekazywany drogą radiową jest przyczyną, że mam takie
niskie transfery, bo u mojego kumpla jest tak samo?

Pozdrófka
Deejay