Ati Radeon 7000 (OEM)

Autor: Rafał Dąbrowski (rafik_at_kontoshell.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 18:50:03 MET

Witam grupowiczow

Na poczatku tego roku stalem sie wlascicielem karty graficznej jak w temacie
(nie oryginal). Z karty jestem bardzo zadowolony, a szczegolnie z TV-Out-a;
daje naprawde swietny obraz. Mam jednak pare pytan odnosnie karty.

Na poczatek chcialbym sie dowiedziec, czy isntieje jakis sposob by sie
dowiedziec, kto jest producentem karty. Zamawialem ja via net w paczce
dostalem typowa wersje Oem ze sterownikami, ze sledziem na drugi monitor i
mala karteczka, jak zainstalowac karte. Na grupie spotkalem sie kilkakronie
z terminem HYDRAVISION. Nie trzeba mi tlumaczyc co to takiego, bo to akurat
wiem, lecz nie wiem, jak to uzyskac. Szczegolnie interesuje mnie sprawa
dwoch niezaleznych sygnalow, czyli np. na TV film, a na monitorze pisanie -
jak do tego dojsc.
Plytke ze sterownikami mam dosc uboga, nie ma tam DVD Playera. Lada dzien
bede mial przegrana oryginalna plytke tego samego Radeona lecz wprost od
Ati. Jednakze spotkalem sie z opinia, ze np. DVD Player nie bedzie chodzil
na produkcie, ktory nie jest wyprodukowany przez Ati. Czy to prawde? Czy
mozna temu ewentualnie jakos zaradzic? Karta ta nie przyjmuje oryginalnych
sterownikow by Ati, jedynie referencyjne, dla producentow OEM. Na grupie
wyczytalem, ze mozna temu zaradzic przez modyfikacje pliku INF. Co trzeba
zmodyfikowac i czy przez to zyskam jakies nowe opcje. Nastepna i ostatnia
dla mnie sprawa jest to, iz we wlasciwosciach ekranu w zakladce USTAWIENIA
widnieja dwa monitory. Po co?

Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

Z poważaniem,
Rafał Dąbrowski