Re: Odzyskanie partycji NTFS.

Autor: 2late (deadlog_at_wp.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 18:59:08 MET

Raf napisał(a):
> Witam.
> Bardzo, ale to to bardzo;-) potrzebuje programu do odzyskania partycji.
> Partycji, nie danych. W ostatecznosci moge odzyskac dane ale szukam programu
> ktory "przeleci" sie po uszkodzonym logicznie dysku i powie: tu, tu, tu i tu
> byly partycje, i umozliwi odzyskanie ich, bez zgrywania. Nie mam 2 dysku o
> tej pojemnosci. Po prostu wlaczylem komputer i 13GB dysk okazal sie pusty,
> niesformatowany. Nie wiem, jak to sie stalo ale
> stalo sie. Program musi obslugiwac NTFS, niestety Norton Disk Doctor pozwala
> [...]

Gdybym miał taki problem, przysymulowałbym instalację jakiegoś linuxa i
kiedy dochodzi do dzielenia dysku na partycję, użyłbym linuxowego
fdiska, może dało by się odczytać tablicę partycji. Prościej by było jak
masz znajomego z zainstalowanym linuxem.
Pozdrawiam

--
2late outspace communication 1999*2001 (R) deadlog_at_wp.pl
I know it's all a game, I know they're all insane, I know it's all in vain, I know that I'm to blame.