Re: Ati Radeon 7000 (OEM)

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 08:55:11 MET

Użytkownik "Rafał Dąbrowski" <rafik_at_kontoshell.pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczow
>
> Na poczatku tego roku stalem sie wlascicielem karty graficznej jak w
temacie
> (nie oryginal). Z karty jestem bardzo zadowolony, a szczegolnie z
TV-Out-a;
> [...]
> Ati. Jednakze spotkalem sie z opinia, ze np. DVD Player nie bedzie chodzil
> na produkcie, ktory nie jest wyprodukowany przez Ati. Czy to prawde? Czy
> mozna temu ewentualnie jakos zaradzic? Karta ta nie przyjmuje oryginalnych
> sterownikow by Ati, jedynie referencyjne, dla producentow OEM. Na grupie
> wyczytalem, ze mozna temu zaradzic przez modyfikacje pliku INF. Co trzeba
> zmodyfikowac i czy przez to zyskam jakies nowe opcje. Nastepna i ostatnia
> dla mnie sprawa jest to, iz we wlasciwosciach ekranu w zakladce USTAWIENIA

no to zaczne tak !!! nie wiem jak zmodyfikowac .inf aby podepnąc oryginalne
stery od ATi (ale chętnie sie dowiem)
(sam mam PROCOMP ATI RADEON VE /7000 z dwoma monitorowymi zwykłymi (jedno na
sledziu) i z TVOut )
DVD Player ATi zeczywiście nie będzie działął podobnie jak nie chcą
zinstalować się stery od ATi
do Hydravision potrzebujesz oprogramowania (moge podesłać) a te dwa monitory
masz wlasnie po to aby uruchomić tryb TvinView/Hydravision/DualHead (czy jak
to jeszcze nazwą) generalnie dopiero jak wlączysz ten drugi monitor i w
zakładce karty ustalicz ze ma to byćTV-Out to będziesz miał rozszerzony
pulpit !!! na dwa monitory albo monitor i TV !!!