Re: [OT] Jak "reklamowac" monitory ?

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 16:26:48 MET


Użytkownik "Zbyszek" <zetzzet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:a4bau8$gdr$1_at_news.tpi.pl...
Problem jest jeden: w karcie gwarancyjnej nie ma odnotowanych napraw - nie
ma tam takich rubryk, musialbym wystapic pewnie do serwisu o potwierdzenie
tych napraw.
A druga rzecz, czyli w zwiazku z tym moge pojsc do panow z netsellera z
monitorem od pacha i mimo iz byl naprawiany w serwisie gwaranycjnym zarzadac
kasiory ? (to bym mnie najbardziej interesowalo jezeli monitor przyjdzie
znow uwalony).

Piotr



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:15:14 MET DST