Re: [OT] Jak "reklamowac" monitory ?

Autor: Castrol (jacek_01_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 16:59:30 MET


Użytkownik "tramer" <tramer_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
news:Xns91B39199BEF81tramerskrzynkapl_at_213.180.128.20...
> "Piotr Traczykowski" <ptracz_at_ippt.gov.pl> wklepał(a)
> <a4b41n$cb6$1_at_flis.man.torun.pl>:
>
> >Kupilem w netsellerze i sadze ze
> >jezeli nawet jest jakis przepis ktory daje mi prawo odzysku kasy od
> >sprzedawcy to bedzie baaaardzo trudno.
> w netsellerze? buhahaha... to zapomnij o jakimkolwiek zwrocie kasy.
>
> po pierwsze, monitor serwisowany jest z wyboru gwarancji - tracisz więc
> rękojmię... naprawiać mogą w nieskończoność.

co za bzdury piszesz. Z rekojmi moze skorzystac zawsze przed uplywem roku od
dnia zakupu.
TO gewarancje sie traci jak sie korzysta z rekojmi



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:15:15 MET DST