Re: Maxtor 40 czy Barracuda IV 40?

Autor: Remigiusz Swic (rs_at_n.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 12:13:18 MET

Witam,

>Użytkownik "sebo_wroc" <sebol_wroc_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

>No wreszcie dluuuga odpowiedz :) Dzieki!
>
>Co do szybkosci to chyba roznia sie one nieznacznie - chyba w zwyklym
>uzytkowaniu
>kompa tego nie czuc...
>Mam teraz BIV 40 i chyba jednak zdecyduje sie na drugi taki sam dysk.
>Cisza sie dla mnie liczy.
>Odkad mam BIV i pojde do jakiegos znajomego z innym hdd od razu
>przeszkadza mi zgrzytanie :)

Wlasnie pol godziny temu zakupilem Maxtora 40GB 7200 rpm i go teraz
testuje, hehe. Tez mialem dylemat na zakupem Maxtora lub BIV i wybralem
tego pierwszego, ze wzgledu na to, ze tam gdzie pracuje w zasadzie nie ma
dnia, abysmy nie mieli jakiegos zwrotu dysku Seagate (no moze, nie jest to
zawsze BIV :)), chociaz znam osoby, ktore z tych dyskow sa bardzo
zadowolone.

Dysk zakupilem we Wroclawiu w Proline'ie za 439 PLN'ow.

Co do glosnosci to ja prawie nic nie slysze, a dysk lezy na zewnatrz
obudowy (ale to moze dlatego, ze stoja kolo mnie trzy serwery :)) Osobiscie
polecam Ci Maxtora.

Pozdrawiam,
Remigiusz Swic
mailto: rs_at_n.pl