Re: Oporny duron 800Mhz

Autor: luk (luk_at_free.net.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 11:58:47 MET

> To zalezy od umiejetnosci, wiedzy oraz samo zapracia :)
samozaparcia to tu potrzebabylo wiele na bios ktory by mi cos pomogl z udma
100 czekalem 4 miesiace :(
ale teraz jest wrecz rewelacyjnie. mialem wiele plyt a od tej nie
spodziewalem sie wiele a ona przerasta wiele drozszych produktow

> Szszszszsz...
> Lece ;)
docelowo 10 ;)
no ale ma wyciszenie mata czyli teoretycznie 22dB ciszej

> Jakie wymiary ma ten radiator?
radiator 70x65x50
wentylator :60 x60 x15
kulkowy
producent podaje 5000obr/min a kreci okolo 5500
glosnosc 32dB :(
przeplyw 22CFM

> Good.
moze i good ale sie nie kreci ;(