Re: Maxtor 40 czy Barracuda IV 40?

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 10:34:02 MET

Użytkownik "sebo_wroc" <sebol_wroc_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Tez sie nie dawno zastanawialem nad BIV lub Maxtorem D740X wybrałem
Maxtora
> głównie dla tego ze dysk bedzie nie dlugo podpiety pod RAID a w przypadku
> BIV to troche nie mozliwe :) dysk jest naprawde bardzo szybki na
kontroleze
> ATA100 mozecie zobaczyc testy w światowym necie w wielu serwisach wygral
on
> z BIV co do głośności napewno nie jest to tak ciche jak BIV ale da sie
> wytzymać :) no i jest bardzo przyszlosciowy jak kupisz mobo z kontrolerem
> ATA133 to bedzie w sam raz.

No wreszcie dluuuga odpowiedz :) Dzieki!

Co do szybkosci to chyba roznia sie one nieznacznie - chyba w zwyklym
uzytkowaniu
kompa tego nie czuc...
Mam teraz BIV 40 i chyba jednak zdecyduje sie na drugi taki sam dysk. Cisza
sie dla mnie liczy.
Odkad mam BIV i pojde do jakiegos znajomego z innym hdd od razu przeszkadza
mi zgrzytanie :)

pozdrawiam
Gozdek