Jak podłączyć komputer do tv?

Autor: Tomek Chodowicz (sierzant99_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 02:37:00 MET

Mam kartę graficzną z tv-outem (GF2 Titanium Leadteka) i chciałbym oglądać
divx-y na telewizorze, bo mam tylko 15 calowy monitor. Wiem, oczywiście,
jak wszystko podłączyć, ale nie wiem, jak zainstalować. Czy można raz
wszystko
ustawić, a potem bezproblemowo za każdym razem podłączać kompa (telewizor
mam w innym pokoju)? I czy dźwięk również pójdzie na telewizor, czy też
muszę podłączyć inne głośniki? Z góry dziękuję za wszelką pomoc. Sierżant.