Re: Partycja !!!

Autor: Dylon (dylon_at_wp.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 02:19:34 MET

In article <a49aut$3g2$1_at_news.tpi.pl>, raveman_at_poczta.onet.pl says...

> Witam!
> Mam bardzo poważny problem !!!
> Mianowicie mam cztery partycje na jednym dysku jedną podstawową i jedną
> rozszerzoną(w tym trzy logiczne). Używam programu Partition Magic 4.0 i
> chciałem zmienić rozmiar partycji tzn. jedną zmniejszyć drugą zwiększyć za
> pomocą funkcji Resize. Wszystko zrobiłem jak trzeba i poprosił mnie program
> o zatwierdzenie zmian po czym nastąpi reset kompa( niby normalnie). Po
> resecie komp odpalił się i wiadomo zaczął zmieniać rozmiary partycji. Gdy
> [...]

ehhh no to masz problem. partition magic jest na tyle niemadry ze
podczas pracy z partycjami(np zmiana rozmiaru, laczenie) robi jedna
partycje typu 3c (partition magic recovery), zmienia co ma zadane i
dopiero na koniec ustawia znaczniki partycji w tablicy.

wlasnie dzisiaj pm7 !!! zrobilo mi ten numer ze przy zmianie rozmiaru
postanowil sie zawiesic (a i tak dla pewnosci robie wszystko w wersji
dosowej) no i polecialy mi wszystkie dane. :(((

z tego co wiem nie ma mozliwosci odzyskania danych :((((((
no ale moze sie myle. jesli tak to gdy sie dowiesz to daj znac :)))

--
Pozdrawiam      Dylon
dylon_at_wp.pl  GG:2200145