Re: Jak podłączyć komputer do tv? (dlugawe)

Autor: atek (atek_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 08:11:14 MET

>Mam kartę graficzną z tv-outem (GF2 Titanium Leadteka) i chciałbym oglądać
>divx-y na telewizorze, bo mam tylko 15 calowy monitor.
<..>
Witam
U mnie przy podobnych zalozeniach rozwiazanie jest takie. Kupilem przedluzacz
Euro-Euro + przejsciowke Euro-Svhs + 2 x chinch. Od grafy idzie kabel svhs od
dzwiekowki dzwiek, wszystko do przejsciowki. Polaczenie raz wykonane kabel
schowany przy listwach podlogowych. Na pc-cie polecem program Tv-tool,
odpalasz ustawiasz parametry (b. intuicyjne) i tyle. Dobrze go odpalac jak juz
podepniesz sie pod Tv, to czesc danych powinien sobie ustawic. Raz
skonfigurowany odpalam zawsze przed projekcja filmidla i tyle. W zakladkach do
n-vidii nie ustawialem nic. Po ustawienie np. clone badx dual view karta
pokazywala co chcialem na tv ale gryzla sie z tv-tool'em no i nie mozna bylo
zmniejszyc czarnej ramki wokol obrazu, dodatkowo przy dual view bestplayer np.
podawal obraz na tv, a napisy szly na monitor :-)).

pozdrawiam
ATek

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl