Partycja !!!

Autor: raveman (raveman_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 21:43:28 MET

Wiem że nie NTG, lecz wiem że akurat na tej grupie są tacy życzliwi ludzie
że nie skopią leżącego.

    Witam!
Mam bardzo poważny problem !!!
Mianowicie mam cztery partycje na jednym dysku jedną podstawową i jedną
rozszerzoną(w tym trzy logiczne). Używam programu Partition Magic 4.0 i
chciałem zmienić rozmiar partycji tzn. jedną zmniejszyć drugą zwiększyć za
pomocą funkcji Resize. Wszystko zrobiłem jak trzeba i poprosił mnie program
o zatwierdzenie zmian po czym nastąpi reset kompa( niby normalnie). Po
resecie komp odpalił się i wiadomo zaczął zmieniać rozmiary partycji. Gdy
był w operacji 3 z 11 tzn. to znaczy zwiększał partycję nie wiem dlaczego
stwierdził że jest błąd na tej partycji i przerwał operację napisem Press
any key to reboot computer, tak też zrobiłem.
    No i stało się od tej chwili niby partycja jest lecz na niej nic nie
ma( tak pokazują wszystkie programy narzędziowe np.Windows Commander), a
przecież zajęte było 7...MB z 8000MB( ok 300MB było wolne). Klikając na
właściwości "komputer" pokazuje, że owe 7...MB jest na tym dysku, a żadnych
katalogów nie ma!!! Próbowałem różnymi programami np. NDD czy Scandiskiem i
nic. W NDD pokazuje że nie może znaleźć Master Boot Record.
    Czy da to się jakoś odzyskać? Może nie były to bardzo ważne dane lecz
szkoda mi ich stracić.

Pozdr.

raveman_at_poczta.onet.pl