Re: Bezpośrednie połączenie komputerów

Autor: Olo (oloxxxxxxolo_at_yahoo.com)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 00:17:27 MET

> Zaraz, zaraz , który to jest zwykły kabel sieciowy ?
> Jest koncentryk (BNC) ,( z reguły czarnego koloru kabel jest), podłącza
się
> go do trójnika , a na drugim końcu daje się po terminatorze. No a trójnik
> zakłada się na sieciówkę. Wejście na sieciówce jest takie okrągłe -
podobne
> np. do wejścia jak na karcie TV.
> Drugi rodzaj kabla to skrętka, (hmmm, powiedzmy że wtyczka ( i wejście)
jest
> w stylu telefonicznej, tak zgrubsza) i jeżeli chcesz połączyć dwa kompy
> skrętką to wtykasz ten kabel po prostu do gniazdek w sieciówkach (chyba
> skrosowany).

Wielkie dzięki za objaśnienia.
Jeszcze jedno, jedyne, ostatnie pytanko (mam nadzieje): jako że moja karta
sieciowa ma tylko wejście na wtyczkę (podobną do telefonicznej), więc
rozumiem że będę musiał spiąć komputery skrętką. Napisałeś że ten kabel ma
być skrosowany - czy to jest powszechnie dostępne w sklepach, czy będę
musiał coś takiego zamówić???

Pozdrawiam
Olo