Re: Bezpośrednie połączenie komputerów

Autor: Desperado (pbelino_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 23:53:39 MET

> Tak się świetnie składa że mam na kompie, który jest podpięty do internetu
> dwie sieciówki. Czy koncentryk ma takie same wejścia do karty jak zwykły
> kabel sieciowy???

Zaraz, zaraz , który to jest zwykły kabel sieciowy ?
Jest koncentryk (BNC) ,( z reguły czarnego koloru kabel jest), podłącza się
go do trójnika , a na drugim końcu daje się po terminatorze. No a trójnik
zakłada się na sieciówkę. Wejście na sieciówce jest takie okrągłe - podobne
np. do wejścia jak na karcie TV.
Drugi rodzaj kabla to skrętka, (hmmm, powiedzmy że wtyczka ( i wejście) jest
w stylu telefonicznej, tak zgrubsza) i jeżeli chcesz połączyć dwa kompy
skrętką to wtykasz ten kabel po prostu do gniazdek w sieciówkach (chyba
skrosowany).

pozdro

Desperado