Re: Bezpośrednie połączenie komputerów

Autor: Desperado (pbelino_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 00:24:38 MET

> Jeszcze jedno, jedyne, ostatnie pytanko (mam nadzieje): jako że moja karta
> sieciowa ma tylko wejście na wtyczkę (podobną do telefonicznej), więc
> rozumiem że będę musiał spiąć komputery skrętką.
Dokładnie.

Napisałeś że ten kabel ma
> być skrosowany - czy to jest powszechnie dostępne w sklepach, czy będę
> musiał coś takiego zamówić???

Wydaje mi się, że jest to raczej popularna rzecz :) Nie różni się niczym od
'zwykłej' skrętki poza tym, że ma chyba dwie pary przewodów zamienione ze
sobą, więc nie powinno być żadnych problemów żeby coś takiego dostać.
Powodzenia życzę w budowie sieci i dobranoc !

Pozdrowienia

Desperado