Re: Problem z kartą GeForce2 Mx400 - POMÓŻĆIE !!!

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 18:49:58 MET

Użytkownik Grzesiek S. <grzegorz.szkop_at_plusnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a49cou$fli$1_at_news.tpi.pl...
> Mam problemy z kartą graficzną Prolink GeForce2 Mx400 TvOut (tak mi się
> przynajmnie wydaje).
> Instalowałem najróżniejsze drivery starsze i najnowsze i cały czas mam zwisy
> komputera w grach i programach testujących karty Video.
> Najlepiej chodzi na detonatarach 21.85, ale cały czas nie jest tak jak być
> powinno.
> Czy ktoś miał takie problemy, albo może ma pomysł jak spróbować to rozwiązać
> ?
>
> Moja konfiguracja to:
> Athlon 1 Ghz, Abit KT7A
> Prolink GeForce2 Mx400 TvOut
> [...]

Upgrade biosu + spowolnij agp i pamięć
Przestaw pamięć do pierwszego slotu + memory_driving -HI w biosie.
Procek (jądro) posmaruj delikatnie jakąkolwiek pastą termoprzewodzącą
i sprawdź czy pod radiatorem nie ma przyklejonego jakiegoś szajsu.

PeJot