Cuda ???

Autor: Gosia (j_o_k_e_r_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 21:53:13 MET

W swoim sprzecie mam wrzucony odtwarzacz DVD
(chyba LG, ale nie jestem pewna, bo juz dosyc jary,
jeden z pierwszych na rynku) oraz nagryware Samsunga
12x. Przez kilka miesiecy wszystko chodzilo bez
problemow. Az tu nagle, pogodnego wiosennego (???)
poranka odpalam sprzet i mam tam dysk E (ten DVD,
jak dawniej), dysk F oraz dysk G (nagrywara, kiedys byla
oznaczona literka F). No to spogladam na moja maszyne
(myslalam, ze moze ktos zrobil mi prezent i jak spalam wkrecil
jeszcze jakis inny czytnik), a tu wszystko po staremu. Dysk
F zawsze sie da otworzyc i nic nie pokazuje (jakis dysk
wirtualny). MOze ktos podpowie jak tego sie pozbyc, w sumie
wszystko dziala, ale taki potrojny naped jest troche denerwujacy.

GoSia