Asus

Autor: Robi (r.urbanski_at_pilicka.com.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 16:13:19 MET

Mam płytę Asusa CUV4X-E i razem z nią nowy problem. Otóż wczoraj zaczęły sie
w W2000 pokazywać ciekawe niebieskie ekraniki, komp pare razy sie zawiesił,
a dzisiaj po kolejnej porcji ilustrowanych ekraników komp odmówił
posłuszeństwa i po restarcie płyta wydaje z siebie piski, mniej więcej co
sekundę może półtora długi i tak bez końca. Grafika i pamięć ok. Czy to bios
i czy inne dziadostwo? Co Wy na to? Chyba czeka mnie serwisowanie...
Robi