Re: Asus

Autor: Sandra (sanderka_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 22:25:03 MET

Użytkownik "Robi" <r.urbanski_at_pilicka.com.pl> napisał w wiadomości ...

> Mam płytę Asusa CUV4X-E i razem z nią nowy problem. Otóż wczoraj zaczęły sie
> w W2000 pokazywać ciekawe niebieskie ekraniki, komp pare razy sie zawiesił,
> a dzisiaj po kolejnej porcji ilustrowanych ekraników komp odmówił
> posłuszeństwa i po restarcie płyta wydaje z siebie piski, mniej więcej co
> sekundę może półtora długi i tak bez końca. Grafika i pamięć ok. Czy to bios
> i czy inne dziadostwo? Co Wy na to? Chyba czeka mnie serwisowanie...

1 SYGNAŁ:
podczas automatycznego testu konfiguracji nie został wykryty żaden błąd.

1 DŁUGI:
błąd pamięci

1 DŁUGI I 2 KRÓTKIE SYGNAŁY:
a) w systemie nie został rozpoznany monitor lub nie została rozpoznana
   karta graficzna, sprawdź poprawność umieszczenia karty graficznej
   lub przenieś ją do innego gniazda.
b) błąd parzystości pamięci RAM.

1 DŁUGI I 3 KRÓTKIE SYGNAŁY:
błąd karty graficznej.

2 SYGNAŁY:
wystąpił błąd "lżejszego kalibru" (np. nie został rozpoznany twardy dysk
lub jest on uszkodzony). Sprawdź najpierw poprawność połączeń oraz zapisane
w BIOS-ie parametry dysku.

CIĄGŁY TON:
błąd pamięci RAM lub pamięci karty graficznej.

= SANDRA Powered: BE6-II & PIII 1_at_1,26 =
=   GlobalWIN CAK-II 38 & 640 MB RAM   =
=  GeForce2 Ti 64 MB 256/460 & SBLive  =