Re: Karty sieciowe

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 08:00:06 MET

Użytkownik "Wagus" <Wagus - doggie77_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Czy istnieje tutaj analogia to modemów, tzn. że drogie, dobre sieciówki za
> 200 zł (np. IBM'a, 3Com'a) bardziej odciążają procesor komputera) od
takich
> za 40-80 zł?

ze co ??? a mi sie zawsze wydawało ze najtańsze modemy to tzw. winmodemy
czyli modemy które pracują tylko pod windą przy mocnym obciazeniu proca
właśnie zwane często softmodemami

co to droższych kart sieciowych !
to np. 3Com słynąl z tego ze jego karty porafiły poprawnie odbierać i
wysyłąć paczki na b. dooze odległości !!!! kiedy inne tańsze karty juz
sypały połączenie i time out'y
do tego 3Com np. daje wiecznagwarancję wiec to tez świadczy ze karta jest
zrobione OK
ale do dobku i giercowania albo grzebania w internecie to wystarczy ci
tańsza karta ! za 40-50 zł (jesli odleglosc jest w mierę )