Re: Karty sieciowe

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 10:09:09 MET

Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał w wiadomości news:a47q47$df8

> ze co ??? a mi sie zawsze wydawało ze najtańsze modemy to tzw. winmodemy
> czyli modemy które pracują tylko pod windą przy mocnym obciazeniu proca
> właśnie zwane często softmodemami

Pytanie o ile widze dotyczy KARTY SIECIOWEJ a nie MODEMU.

> co to droższych kart sieciowych !
> to np. 3Com słynąl z tego ze jego karty porafiły poprawnie odbierać i
> wysyłąć paczki na b. dooze odległości !!!!

???

U mnie cala siec jest zbudowana na nonamowych realtekach , odleglosci miedzy
kartami max 150-160 metrow (jesli wiecej to jest hub lub switch) i wszystko
gra..

> do tego 3Com np. daje wiecznagwarancję wiec to tez świadczy ze karta jest
> zrobione OK

Oki, dobra jednak kto Ci powiedzial ze te tansze sa do d... ?

Nie maja moze gwarancji ale sa oki...

Pozdrawiam
T.