Re: TV-Out w karcie graficznej

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 07:55:40 MET

Użytkownik "exl" <exl_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jakiego uzyc kabla (i skąd go wziać,bo dośc ciężko coś takiego dostać w
> sklepie) do podłączenia komputera z tv? Wyjście na karcie to svhs, a w tv
> mam takie samo plus 2 cinche, lub euro.Zastanawiam się też czy powiedzmy
> 5metrowy kabel nie wpłynie na jakość.

w sklepie elektronicznym ze sprzętem i czesciami do RTV ?????? oj kolego nie
ściamniej !!!
pozatym wystarczy kabel na chinch (chyba tańszy) bo do tego jeszcze
potrzebny będzie kabel na dzwięk !!

ja za kabel 6sygnałowy ( TV wyjście wejście i to samo z dzwiekiem stereo) z
chinch na EURO 5m robniony na zamówienie dałem kolo 48 zł !!!!! to tego dwa
lączniki do dzwięku na jack stereo i bylo kolo 50zł !!!!