Re: Karty sieciowe

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 01:35:06 MET

Użytkownik "Wagus" <Wagus - doggie77_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> 200 zł (np. IBM'a, 3Com'a) bardziej odciążają procesor komputera) od
takich
> za 40-80 zł? Konkretnie, czy bardzo "procożerna" jest karta "Compex
RE100TX
> 10-100 PCI Fast Ethernet Adapter"?

Moim zdaniem mozna kupic najtanszego minta nawet za 40 zl i bedzie wszystko
po sieci smigało ...
ja mam jakas nonamke i podczas nicnierobienia obciazenie procka jest w tej
chwili jakies 8% , odpalone expolorer gg kazaa avp outlook express i real
player :)
d800 i 128 MB ramu

Sieciowke mozna spoko kupic najtansza na realteku 8029 czy 8039 ...

Pozdrawiam
T.