problem z Me po update

Autor: stratos (stratos1_at_pai.net.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 01:37:07 MET

Witam Kolegów !

Mam następujący problem:
Niedawno zainstalowałem legalne Me. Dzisiaj pojawiła się plansza z
zapytaniem
zrobić update czy nie robić. Nacisnąłem: rób. No i się zaczęło.
Po ściągnięciu update'u i resecie nie mogę korzystać z IE, nie mogę też
otworzyć
pomocy systemowej, aby znależć metodę na przywrócenie systemu.
Po wpisaniu czegokolwiek do ścieżki w IE lub kliknięciu na pomoc zaczyna się
rytmiczne, coraz wolniejsze pukanie ntwardego dysku. Zatrzymują to tylko
trzy palce
( CTRL+ALT+DEL ).
W akcesoriach nie ma niestety przywracania systemu.
Czy ktoś z Kolegów wie jak wybrnąć z tej sytuacji, poza reinstalacją systemu
???
Może podajcie ścieżkę z wykorzystaniem "uruchom" ?
ZA wszelkie rady dziękuję:
                                             stratos

P.S. Żeby było śmieszniej OE chodzi bez zarzutu.