Re: Kompatybilnosc Flopa

Autor: Artur Jeziorko (artur.jeziorko_at_wp.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 23:54:44 MET

> Rozumiem, że z zadnym sie nie udało i działa tylko na tym starym ?

Tak dziala tylko na starym.

> Zaraz, bo się pogubiłem ten W95 jest na innym kompie niż W2k/XP ?

Kazdy Windows jest na innym komputerze.
W2k jest u niego, drugi W2k u mnie w pracy, XP u mnie w domu,
pozatym na laptopie mam tez W2k.

> Czy chodzi ci o to, że tylko pod W95 czyta ?

Tylko W95 czyta i tylko dyskietki z W95 sa czytane przez Atari i syntezator.

> Faktycznie dziwne, ale spotkałem się z takim przypadkiem gdy napędy
> były rozkalibrowane. Niektóre dyskietki nagrane na innych stacjach się
> nieczytały, za to inne stacje sobie jakoś radziły z dyskietkami
> zapisanymi przez ten napęd.

Dla mnie to tez nie nowosc ze CZASEM lub NIE_KAZDA dyskietka z jednej stacji
nie czytelna jest na drugiej.

> A jaki jest standard zapisu dyskietek przez Atari ? Normalny FAT i
> liczba ścieżek/sektorów ? Czy ta stacja w Atari jest "gęsta" ?

Na temat Atari nie mam zielonego pojecia i dlatego pomocy szukam na grupie.

> nie sądzę, zresztą nie spotkałem się z czymś takim, chyba, że standard
> zapisu przez Atari jest jakiś inny.

Wlasnie tak samo myslalem, ze Atari moze ma inny standard zapisu.
Bo jesli przyjrzec sie tym konfiguracjom to: Atari jest stare, komputer z
W95 tez stary, a syntezator
ma juz 5 lat i jako narzedzie pracy dla muzyka nie jest jeszcze
przestarzale, ale lektor dyskietek
nie widzi NIC na dyskietkach ze sprzetu nowej generacji a na obudowie pisze
Compatible with PC.

> Jeśli to problem stacji to nie może poprostu przełożyć starej stacji
> do nowego kompa ?

Tej opcji nie probowalem, bo muzyk-artysta-humanista mysli inni
kategoriami!!!
Twierdzi ze bezsensowne jest przekladanie starego jak swiat lektora do
nowego
(drogiego) :) sprzetu, bo jego zywotnosc prawdopodobnie jest juz
ograniczona.
Nawet na probe mi nie poozwala!!!

Z artystami to nie tak latwo jak z normalnymi ludzmi. :-)

Pzdr
Artur