Re: Kompatybilnosc Flopa

Autor: Mariusz (mariusz_sosnowiec_at_wp.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 21:00:37 MET

Użytkownik "Artur Jeziorko" <artur.jeziorko_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Trzy urzadzenia sa wykorzystywane przez muzyka: PC, Atari i synteazator.
> Na Atari tworzy i obrabiania midi.
> Problem powstal po wymianie starego PC z Win95 na nowy komputer z Win2k i
> polega na tym, ze dyskietki nagrane na Atari sa nieczytelne dla PC z
Win2000
> i odwrotnie.
> Sysntezator jest kompatybilny z PC, ale nie czyta dyskietek pochodzacych z
> PC/w2k (czytal bez problemu ze starego PC/Win95).
> Czym mozna uzyskac kompatybilnosc?
>
> Dzieki za odpowiedz na grupie.
>
> Mam Atari 520stfm ze stacja 720kB i PC. W moim przypadku Atari czyta
dyskietki PC , a PC nie czyta atarowskich .Uzywam wtedy programu
VGAcopy do formatowania dyskietek .W programie ustawiam ilosc sciezek i
sektorow w formacie atari . Tak sformatowana dyskietka mimo ze w
formacie atari (80sciezek ,10 sektorow na sciezce ) jest czytana przez PC.
W moim przypadku ze wzgledu na posiadane atari nie uzywam formatu HD ,
ale sam program umozliwia takie formatowanie . Program posiada jeszcze
wiele innych mozliwosci . Program dziala w DOS , a przy szybkim
komputerze wymaga spowolnienia komputera . Do spowolnienia uzywam
programu Moslo . Mysle ze wystarczy przygotowac sobie zestaw
odpowiednio sformatowanych dyskietek .

Mariusz

mariusz_sosnowiec_at_wp.pl