Z archiwum X - potrzebuje Waszej pomocy

Autor: Prysznic (prysznic2000_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 23:14:01 MET

Przejde od razu do rzeczy:

Jestem uzytkownikiem SDI i od pewnego czasu mam problem:

Nie moge polaczyc sie z internetem, ani po polaczeniu korzystac z niego,
jesli nie bedzie grala muzyka (winamp+jakies mp3)

Nie pomoglo przeinstalowywanie Windowsa (98, 98SE) ani formatowanie. Dzieje
sie tak od razu, na czystym Windowsie bez sterownikow. Wczesniej wszystko
chodzilo bez zarzutu.
Jak mialem W98 (teraz 98se) to po ponownym uruchomieniu (opcja w
Start/Zamknij) z wcisnietym SHIFT'em internet dzialal normalnie, ale caly
komputer byl malo stabilny i jakby powolnial. Teraz muzyka musi grac caly
czas, zebym mogl cokolwiek zrobic w necie.

AMD K6-2 350 na plycie Gigabyte AT
SB 128 PCI
128 RAM 133MHz
Dysk Seagate 4,3 UDMA
RIVA TNT-2 M64
Win 98 SE
Brak jakichkolwiek widocznych konfliktow
Ze strony TP jest wsio OK bo na innym kompie SDI dziala normalnie

Prosze o pomoc, bo mi sie juz pomysly skonczyly, a przy takim 'silnym'
procku nie moge sobie pozwolic na wlaczonego WinAMPa, tym bardziej, ze jak
chce pograc przez net lub pogadac np. BuddyPhone'm to sie po prostu nie da.

KAZDA SUGESTIA MILE WIDZIANA, JA JUZ NIE MAM KONCEPCJI