Re: Z archiwum X - potrzebuje Waszej pomocy

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 15:38:05 MET

> Jestem uzytkownikiem SDI i od pewnego czasu mam problem:
>
> Nie moge polaczyc sie z internetem, ani po polaczeniu korzystac z
niego,
> jesli nie bedzie grala muzyka (winamp+jakies mp3)
>
> AMD K6-2 350 na plycie Gigabyte AT

He he, ciekawa sprawa. U mnie na podobnym zestawie SDI działało
bez problemu. Nie wiem co to może być, ale spróbuj włączyć w procku
funkcję "Write Allocation". Trochę poprawia wydajność i coś jeszcze.
Na moim starym K6-2 333 wieszały się gry na DirectX, po włączeniu
tej funkcji przestały się wieszać. Może i tobie to pomoże? Warto
spróbować. Niektóre BIOSy po ustawieniu jednej opcji to włączały.
Można też użyć programu SetK6. Poszukaj w sieci setk6v3.zip.

Wonder