nowy monitor uszkodzony co robic

Autor: bolo (bolo_at_irc.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 23:10:45 MET

czesc

wlasnie kupilem do dalszej odsprzedazy minitor LG 795 ft+, okazuje sie ze
cos z nim jest nie tak:

na srodku monitora mam pionowe pasy ktore zanikajac ciagna sie w prawo
(takie czarne jak by desynchronizacja), poza tym monitor nie zawsze sie
zalacza, a jak juz sie zalaczy to obraz jest za maly (o 3-5 cm z kazdej
strony) zeby po kilku-kilkunastu minutach urosnac o 10 cm za duzo ( tylko na
szerokosc), w trakcie pracy zdarza sie ze kliknie-pstryknie i obraz
zmniejszy sie o polowe (w pionie), a na brzegach (obrazu - nie monitora)
pojawiaja sie szare pasy i biale swiecace kreski (pionowe)

i co mam z tym zrobic? do serwisu? wymienia czy naprawia, a jak naprawia to
jak ja to dalej sprzedam, kto mi kupi naprawiany monitor???

bolo