Re: Powiesiłem na ?cianie...

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 01:43:31 MET

> Możesz podać powody dla których używasz OE i nie możesz z tym skończyć
> ? Może coś wymyślimy :)

Ja moge swoje:
1. Bo juz go znam.
2. Bo jest wygodny i po polsku.
3. Bo mam malo miejsca na dysku (mam dysk tylko 4 GB) i nie chce dodatkowych
programow.
4. Bo mam Firewalla i Antywirusa.
5. Bo mam OE 6 - ponoc troche bardziej bezpieczny.
6. Bo sie fajnie integruje z innymi programami (typu WOrd, EXCELL - funkcja
"przeslij jako zalacznik" i td.
7. Bo dostaje korespondencje z zagranicy, napisana cyrylica (w OE) - nie
jako zalacznik, lecz normalnie jako tekst. W innym sofcie wychodza same
znaki zapytania zamiast liter i zadna zmiana kodowania nie pomaga
(probowalem Eudore, a qmpel probowal jeszcze jakis inny - nie pamietam jaki
program).
8. Bo na dzien dzisiejszy nie mam z tym programem sporych problemow
(przychodza wirusy, ale ta wersja je wylapuje automatycznie, a poza tym mam
AV).
9. Kwestia przyzwyczajenia.

Tak to jest :-)