Re: Podkrecanie P-4 Northwood 1.8 --> 2.4 GHz

Autor: Enio (tkobosz_at_mp.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 19:30:24 MET

> bo pojawil sie dopiero w tym tygodniu :)

No to wychodzi na to, ze mialem tzw. przedwczesny wytrysk ;-)))

> Przy 120 mozesz wybrac zworkami czy chcesz miec 40/80 czy 30/60.

Fakt, ale czy w trybie Jumper-Free zworki w ogole maja znaczenie?
Bo w BIOS niestety wybiera sie tylko FSB, i nawet nie ma zadnych
informacji o PCI/AGP, a tym bardziej mozliwosci zmiany dzielnika.

> powyzej wydaje mi sie bedzie dzielone przez 4. Przynajmniej tak byloby
> logicznie. Mozesz wiec w biosie zrobic np. 127 i plyta powinna wtedy
> zastosowac dzielnik przez 4. Wlasnie tez sie czaje na asusa i chialbym to
> wczesniej wyjasnic. A Ty masz juz tego asusa, czy dopiero masz zamiar
kupic?

Mam Asusa P4B-266, ale jeszcze nie przetestowalem nawet
czy wszystko dziala dobrze bez podkrecania, wiec na takie
testy przyjdzie czas pozniej.

> btw: jak wyglada ten cooler dodawany firmowo do wersji box? jakis
sensowny?

Duzy, masywny, bardzo ciezki...
Temp. procka ledwie przekracza 40 C, wiec chyba chlodzenie jest spoko
(sam radiator dotykany palcem wydaje sie calkiem zimny).

Enio