Re: Podkrecanie P-4 Northwood 1.8 --> 2.4 GHz

Autor: Enio (tkobosz_at_mp.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 17:53:05 MET

> Musisz sam podjac decysje, czy dokladasz
> 300 zl i ryzykujesz ze nie system bedzie pracowal z nidotaktowanym PCI i
> AGP, czy tez wydajesz 820 i masz jak w ciemno troche ponad 2.1, ale za to
> chodzacy w idealnych warunkach 133x4=533 z PCI/AGP 33/66 (przy takich
> nastawach pownno miec to osiagi takie jak normalny nie podkrecony 2.2A za
> 3000PLN). Ja sam bede nad tym myslal pod koniec lutego... ;)
> BTW: jak juz cos wybierzesz pochwal sie wynikami :)

Mam juz 1.8a, dlatego podkrecanie 1.6a srednio mnie interesuje :-)
Kupilbym pewnie 1.6a, ale nie moglem go nigdzie znalezc.

Interesuje mnie tylko wylacznie podkrecania bez nadtaktowania PCI/AGP.

Plyta AsusP4B-266 zapewnia standardowe PCI/AGP przy FSB 100 oraz 133.
Ale przy FSB 120 i 125 - taktowanie PCI/AGP jest nizsze od standardowego,
wiec ew. mozna experymentowac.

BTW:
Jest jakis programik co pokazuje WIARYGODNIE taktowanie PCI i AGP?

Dzieki,

Enio