Re: Powiesiłem na ?cianie...

Autor: Marcin Wojtczuk (r00t_at_boo.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 02:53:06 MET

begin Kzysio quotation:

> Jest jeszcze coś, lubię być
> nazywany lamerem, a wiesz czemu, bo jestem z tego dumny. Znam się na
> dziedzinie której się uczyłem, wiem że nie da się posiąść wiedzy
> którą posiadają wszyscy ludzie. Więc zawsze nie będę czegoś
> wiedział. I OE, stanowi właśnie taki papierek lakmusowy - pozwala mi
> natychmiast ocenić niektórych moich rozmówców. Ktoś nazywa mnie
> lamerem i już wiem, że jest idiotą. Widzę, że mam do czynienia z
> arogantem, który zachowuje się jak student I roku - liznął trochę
> wiedzy i nikogo nie szanuje (sam nie potrafiąc się przyznać do
> [...]

Brawo!

> Niestety nie wiem co to jest "kodowanie QP".

quoted printable - OE ma problem z obsługą.. Nie ma to znaczenia, bo
jest kodowanie iso-8859-2 i QP można olać ;>

> Nie wiem również co to jest "flamewars". Ponadto nie znam języka
> angielskiego.

flamewar - rzucanie bardziej lub mniej pikantnym mięsem ;-))
Inaczej: posługiwanie się argumentami emocjonalmymi w celu
znieważenia przeciwnkika. Potocznie pyskówka :>

> Zgadzam się również z programami - OE spełnia funkcje jakich
> oczekuje, więc go nie zmieniam.

Dyskusja w zasadzie bezsensu na tej grupie.. Na pl.comp.os.linux
takie zdanie wywołuje chęc riposty. Tutaj nie ;>
W końcu grupa o sprzęcie prawda ?

> Ależ oczywiście, bo nie wstawiasz sobie do sygnaturki "begin";)))

Czyli ja reklamuję ? ;)))
A jakbym z Xnews z windy pisał ? begin__ też bym sobie wstawił ;)
A co powiesz o tych co dodają begin__ a piszą z FreeBSD ? Mogliby się
obrazić za posądzanie ich o reklamę Linuksa...

--
   [ FastViper ] [ http://boo.pl/~fastviper ]
begin  www.myparty.yahoo.com..ZIP.scr