Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: -- Vilfor Maguard -- (tmot_at_satfilm.net.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 13:20:57 MET

Uzytkownik "GLide" <glide_at_terramail.pl> ...

> Panie specjalisto od komputerow:
Nie jestem specjalista, od sprzetu, jestem programista, a sprzet to tak
przy okazji (zeby wiedziec na czym sie pracuje), zeby nie bylo
niejasnosci...

> Czy pan jestes 100% pewien, ze win XP ...
Nie wiem, ale zakladam iz skoro XP jest nastepca 2000, a ten w prostej
lini pochodzi od dosc stabilnego NT4 to bedzie on wystarczyajaca stabilny
(ja na swojego XP nie moge zawieszac, bo do tej pory, poza jednym
komunikatem o mozliwej niezgodnosci sterownikow, zadnych bledow mi nie
wywalil...)

> Jak to jest, ze np. 10osob sie myli a wlasnie Ty masz racje? Mozesz mo
> to wytlumaczyc?
Ja nie twierdze, ze mam racje, a jedynie, ze nie widzialem stabilnego AMD,
dla mnie Athlony to cienka imitacja procesorow, ale to jest MOJE ZDANIE,
ktore chyba mam prawo wyglosic. Polska to wolny kraj i jesli ktos chce
sobie kupic AMD i do tego jest przekonany o ich wyzszosci to, to jest jego
sprawa i JEGO POGLAD, a mi nic do tego.

Pozdrawiam
Maguard