Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 15:00:10 MET

On Tue, 5 Feb 2002 14:36:09 +0100, "-- Maguard --"
<tmot_at_poczta.onet.pl> wrote:

Panie specjalisto od komputerow:

>komputerze zostanie zainstalowany Windows XP Professional pl, ilosc ramu
>zainstalowanego w kompie to 512 MB (rodzaj wybieracie wy), reszta wedle
>Waszych wskazan. Test bedzie dotycyl stabilnosci, anie wydajnosci,
>komputer podczas testu bedzie przechodzil pewne eksperymenty majace na
>celu zawieszenie komputera (przy czym za zawieszenie bedziemy uznawali
>zwis calego systemu, kiedy to jedynym rozwiazanie bedzie "reset" na
>obudowie komputera). Jezeli komputer nie zawiesi sie przez tydzien pracy
Czy pan jestes 100% pewien, ze win XP zapewnia 1005 stabilnosci
(zakladajc, ze sprzet jest OK) Bo jakos mi sie wydaje, ze M$ nigdzie
tego nie gwarantuje (jesli tak to przytocz mi odpowiednicytat z
licencji albo innego dokumentu wydanego przez M$. W tych warunkach
nigdy nie stwierdzisz 100% czy sypnal sie system czy sprzet Panie
specjalisto.

>dyskutoweal juz na ten temat, bo okazenie super ekspertami, ktorzy nie
>maja pojecia o tym, o czym mowia. tak czy owak zakonczy to dyskusje na
>temat stabilnosci AMD. kto wie, moze jednak na prawde malo wiem i czas sie
>doksztalcic.
Jak to jest, ze np. 10osob sie myli a wlasnie Ty masz racje? Mozesz mo
to wytlumaczyc?

Aha! I nie zapomnij uzyc rego swojego cudcoolera - to moze miec
kolosalny wplyw na wynik testu!

Pozdrawiam (nieco rozbawiony)
GLide