dzieki i wyjasnienie

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 01:41:13 MET

Na networking nie pisalem bo boje sie o ich zdrowie. Jakbym TAM zadal takie
pyt to by pospadali z krzesel i sie potluki. Ile ma bajt to ja wiem tylko
nie wiedzialem czy podajac szybkosc transferu mozna wnioskowac jaka jest
szybkosc lacza. Nie wiedzialem czy w gre nie wchodza jakies inne sprawy o
ktorych jak juz powiedzialem nie wiem. A to ze mam sie nie nastawiac na
120KB/s to wiem. Po prostu pare razy tyle poszlo :) I wiem ze zalezy to od
wielu czynnikow. A prosze mi nie opowiadac o margarynie bo na sprzecie to
sie jako tako znam :)
Luka