Re: HPT366+DTLA305020

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.WytnijTo.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 00:14:51 MET

Sierus <Sierus@_o2.pl> wrote:
> Na stronie Highpointa jest BIOS w wersji 1.28b (Beta) do w/w
> kontrolera. Czy tym mozna nim update'owac BIOS kontrolera
> HPT366 zintegrowanego na plycie Abit BE6? Bo po odpaleniu
> programu do update'u, w zasadzie nie pojawia sie zaden blad
> czy cos w tym stylu, tylko prosi mnie o wybor z posrod pieciu
> opcji, a ja szczerze mowiac nie wiem co wybrac. Czy ktos moze
> cos takiego robil?
Hm.. Skoro kontroler jest na plycie glownej to BIOS
HTP jest razem z BIOSEm plyty glownej. Jak chcesz
go wymienic musisz rozpakowac bios plyty, wywalic
stary bios HPT i dodac nowy. WIecej informacji na
http://bios.help.pl

> Ogolnie mam wielka nadzieje, ze uda mi sie
> odpalic IBM-DTLA305020, na tym kontrolerze, bo wedlug FAQ
> do wersji 1.28b, udalo im sie rozwiazac problem. Aha, jesli chodzi
> o system to mam nadzieje odpalic dysk pod Win2K/XP, a obecny
> bios HPT366 to 1.26.

Nie licz na to. HPT jest dosc dzikie. A IBM'ow w owolg nie lubi :(

Pozdrawiam,

                                Krzysztof Oledzki

--
Krzysztof Oledzki