HPT366+DTLA305020

Autor: Sierus (Sierus_at__o2.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 22:08:21 MET

Na stronie Highpointa jest BIOS w wersji 1.28b (Beta) do w/w
kontrolera. Czy tym mozna nim update'owac BIOS kontrolera
HPT366 zintegrowanego na plycie Abit BE6? Bo po odpaleniu
programu do update'u, w zasadzie nie pojawia sie zaden blad
czy cos w tym stylu, tylko prosi mnie o wybor z posrod pieciu
opcji, a ja szczerze mowiac nie wiem co wybrac. Czy ktos moze
cos takiego robil? Ogolnie mam wielka nadzieje, ze uda mi sie
odpalic IBM-DTLA305020, na tym kontrolerze, bo wedlug FAQ
do wersji 1.28b, udalo im sie rozwiazac problem. Aha, jesli chodzi
o system to mam nadzieje odpalic dysk pod Win2K/XP, a obecny
bios HPT366 to 1.26.

--
Sierus(at)o2.pl | GG:136484
Z cyklu goraco polecam-> www.pattonfever.com