Re: HPT366+DTLA305020

Autor: Piotrek (kuasimodo_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 10:29:46 MET

> odpalic IBM-DTLA305020, na tym kontrolerze, bo wedlug FAQ
> do wersji 1.28b, udalo im sie rozwiazac problem. Aha, jesli chodzi
> o system to mam nadzieje odpalic dysk pod Win2K/XP, a obecny
> bios HPT366 to 1.26.

Mam Abita BP6 z HPT366 i testowałem go z biosami do HPT w wersjach do 1.28
(nie wiem czy "b") . Ogólnie jest to porażka niezależnie od wersji bios HPT.
Z dysków które miałem wszystkie pracowały lepiej pod standardowym
kontrolerem UDMA33. Zaś najwięcej problemów sprawiały IBM'y serii DTLA.
Obecnie nie korzystam z kontrolera HPT366.

pozdrawiam
Piotrek