Re: Powiesiłem na ?cianie...

Autor: Kzysio (kzysio_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 20:39:49 MET

"KRiZBi" <krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.fm> wrote:
> Ale porównywanie tej akcji z samochodem do begin__ jest co najmniej
> nietrafne. Jeśli już chcesz używać samochodowych porównań to begin__
> jest co najwyzej jak pisanie BRUDAS na twojej zakurzonej furze - jest
> ci trochę głupio ale mobilizuje cię to do wizyty w myjni :)))

Samochód może mi służyć do jeżdżenia, pracy, mogę nie mieć czasu jechać do
myjni, albo nie mieć na to ochoty, ale pisania na nim nie będę tolerował.

> Naprawdę tak podejrzewasz ? No nie żartuj :)
> Zapomniałeś tylko, że to są rzeczy na które nie mam większego wpływu.

Ni i tu się mylisz, wiele osób będzie zszokowanych, że nie poświęcasz więcej
czasu na doskonalenie sztuk walki (podobnie jak "beginowcy" dziwią się
"outlokowcom"), nie zapisujesz się na kursy przetrwania, nie starasz się o
pozwolenie na broń, tudzież w wolnych chwilach jakiś boks, aikido, może
walka z kijem, itd. itd. Jednym słowem masz duży wpływ, tylko Ci się nie
chce. Proste? Dla niektórych tak proste i oczywiste jak dla "beginowców"
zastąpienie OE innym programem.

> używajac niepewnego softu itd. sam proszę się o kłopoty
> i kiedy się pojawią wtedy _największe_ pretensje mogę mieć do siebie,
> że byłem tak hmm... lekkomyślny ;)

Soft, który dzisiaj jest bezpieczny, jutro przestanie nim być. Ponadto soft
to nikły aspekt (promil) naszego życia. Nie mam zamiaru poświęcać czasu w
ciągłej pogoni za nowinkami i bezpieczeństwem.

> A u mnie właśnie przeszkadza ta luka, bardziej niż ci któży jej
> używają. Wkurza mnie postępowanie MS, który powinien zrobić wszystko
> aby takie rzeczy utrudnić, a nie umożliwiać i tolerować. Przecież te
> wszystkie wielkie epidemie wirusów internetowych które wybuchają co
> jakiś czas to dzięki dziurom w OE. Jasne, że gdyby nikt nie
> wykorzystywał tego buga nie było by problemu.

Szanuję Twoje zdanie.
Pisałem już wcześniej, moja książka adresowa jest pusta, chyba nie stanowię
zagrożenia dla innych.

> Ale to jest NIEMOŻLIWE

Czy to ma być usprawiedliwienie?

> !!! Zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie chciał zażartować z
> nieświadomych outlukowców, nie dziwię się zresztą, bo jest to czasami
> zabawne :)

Różnych ludzi, różne rzeczy bawią...

> Znacznie prościej jest chyba oczekiwać poprawy błedów niż
> zmiany charakterów milionów ludzi, nie sądzisz ?

Czy to również ma być usprawiedliwienie?

> Lepiej się tu tym nie chwal ;)))

:)))

> Ale takich ludzi jest bardzo mało, a pospolitych włamywaczy sporo,
> dlatego lepiej jednak zmnimalizować niebezpieczeństwo używajac
> porządnych zamków.

Tylko ile czasu jesteś w stanie na to poświęcić. Jak pisałem wcześniej, coś
co dzisiaj jest bezpieczne jutro przestanie takim, być, Internet to tylko
część naszego życia. Co z zabezpieczeniem innych aspektów życia - brak czasu
na wszystko.

> [...]
> występuje słowo "Włochy". Załóżmy, że nowy OE też będzie się wieszał z
> tego powodu. I co wtedy - będziesz miał pretensje do ludzi piszących
> "Włochy" w postach ? Oskarżał o wykorzystywanie dziur ?
> Bo jest pewna granica od której kończy sie dziura a zaczyna zwykła
> głupota/zaniedbanie/zlekceważenie twórcy programu. IMO begin__ jest
> bardzo blisko tej granicy. A najsmutniejsze jest to, że MS to olał, a
> część ludzi to przełknęła i uważa że skoro tak jest to inni muszą sie
> do tego dostosować i gotowa jest za to spłonąć w ogniu flamewars

Jeżeli ktoś by napisał "Włochy" w tekście, i ten wyraz pasowałby do sensu
zdania, to nie miałbym do niego pretensji, ale jeżeli napisałby sobie w
sygnaturce sam wyraz "Włochy" to wtedy tak.

> Na szczęście nic tam nie ma o begin__ a co nie jest zabronione jest
> dozwolone , isn't it ? Pomijam kwestie moralno-etyczne

A ja nie pomijam tych aspektów.

> Pomyśl lepiej, że gdyby netykieta stała się częścią KK to mógłbyś
> trafić do paki przez swojego Outlooka :)

Czy robię coś nie tak?

--
Pozdrawiam
Kzysio