Re: ECSK7S5a a Duron 1GHz?

Autor: siwybob (siwybob_at_poczta.fm)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 09:48:04 MET

Hej,
Mam D850+ECS+256MB SDRAM PC133+MX2 Full.
Mialem i mam ciagle jakies drobne problemy z tym zestawem. Nie chce mi sie
juz wnikac co sie czasami dzieje. Wiem jedno: albo dobrze albo tanio!!! W
tym wypadku wybralem ta druga opcje i trzeba sobie radzic :)))
Poza tym wszyscy "zadowoleni" mowia, ze plyta wymaga dobrych, firmowych
komponentow /pamieci itp/. Troche to dziwne. Rozumiem takiego ABIT'a czy
ASUS'a, ale tani ECS.... ????
Co jeszcze moglbym zagadnac. Nie polecam tej plytki dla ludzi o slabych
nerwach :) i nie majacych doswiadczenia ze sprzetem.
Poza tym po zakupie aktualizacja BIOS'u i AGP... http://www.ecs.com.tw/
Take pfun :)))

pozdrowienia siwybob

Friends PL - http://www.friends.stopklatka.pl/