problem z dyskiem (dlugie)

Autor: krzyjek (kurt.no-spam_at_terramail.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 09:47:59 MET

Wiatm serdecznie
Zrobil mi sie maly problem z dyskiem twardym Fujitsu. Wszystko sie zaczelo
gdy poszedlem do pracy z dyskiem zgrac sobie pewne zeczy na plyte. Nie
skumalem ze podlaczylem dysk na master i ze nagrywarka byla na master.
Objawilo sie to dopiero w domu kiedy podlaczylem dysk i komp stwierdzil ze
dysk nie jest systemowy. Przelozylwm zworke na slave i wszystko dzialalo ok
windows 98 spoko sie ladowal. Nie przeszkadzalo mi to zbytnio wiec problemu
nie bylo. zaczol sie dopiero kiedy spobowalem przeinstalowac windowsa. Nie
dalo sie, Instalaor dochodzil do wykrywania uzadzen plug&play restart i
podczas ladowania systemu niebieski ekran. Potem tryb awaryjny. Postanowilem
sformatowac dysk. Nic to nie dalo (dysk juz byl ma master). Efekty takie
same instalacja nie moze sie zakonczyc a dysk ciagle nie jest systemowy.
Spobowalem foramtowac programem DiscGO! ze strony fujitsu ale ten nie chcial
sugerujac abym sprawdzil podlacznia dysku, tym samym programem przywracalem
master boot sector i nic to nie dawalo. dysk ustawiony na master nie jest
wykrywany jako systemowy, jako slave winda sie laduje ale tylko w trybie
awaryjnym.
pomozcie

kurt.no-spam_at_terramail.pl