Re: oblicza LPT

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 09:17:08 MET

Użytkownik <krziwin_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> odpowie ktoś ???????

no , moge ja !!! no wiec masz tak !!! potrzebujesz kable LPT zwykłego nie
srosowanego !!!
takiego jak do przelączników drukarkowych - dostaniesz w każdym sklepie
komputerowym !!
drugie gniazdo w skanerze jest po to aby przelotowo podpiąc tam jeszcze
drukarkę !!
czyli na jeden LPT masz i skaner i drukarkę :-))
(z tego co paiętam t oskaner musi być cały czas online aby mozna bylo
drukować (przynajmniej ja taki model widzialem)

pozdrawiam