Re: Plyta ECS z chipset'em VIA KT266A...

Autor: Raf (raff_at_2com.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 09:29:21 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> To widać.

> Witaj, poznamy się? :) Ja jestem.

Zawsze myslalem ze Via to shit, generalnie rzecz ujmujac. No ale tak sie
zlozylo ze musialem zamienic niedawno starego dobrego P2B-F na ECS-a P6VXAT.
Pomijajac juz fakt silniejszego procka to musze powiedziec ze bylem (jestem)
mile zaskoczony ta plyta: Jest stabilna, a pracuje na Cel850~133MHz. A
stabilnosc lubie najbardziej, instalacja kart bez jakichkolwiek problemow,
NT i 98 chodza jak laleczki. To sobie mysle, ze najgorsza ta Via chyba nie
jest, a biorac w dodatku pod uwage cene... Miodzio;-)
Pozdrowka
Raf