Re: Jaki klon ATI wybrać w przypadku karty Radeon VE?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 09:10:44 MET

Użytkownik <psiemieniuch_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Chcę kupić kartę graf. ATI Radeon VE. Ponieważ w sklepach nie mogę znaleźć
tej
> karty produkcji ATI, jeno same klony, mam pytanie: czy warto kupić Radeona
VE
> firmy SuperGrace lub Procom? Czy te klony ustępują karcie wyprodukowanej
> oryginalnie przez ATI, a jeśli tak, to jaka będzie różnica w jakości
> wyświetlanego obrazu na monitorze, telewizorze (tvout) i na obu monitorach
> trybie Dual?

mam PROCOMPA 64 MB SDRam (ocze RADEON VE / 7000) i sprawa wygląda tak !!
- nie moge używać steró od ATi (znaczy tylko referencujnytch które
wypuścili juz jakisczas temu)
- karta ma SRD a nie DDR i 2 x sub (zwykłe monitorowe) a nie sub DVI
(oczywiście plus TVOut)

tez kupiłem tylko dlatego ze nie było build by ATi

wiec jeśli naprawde juz ATi nie dostaniesz (nawet wysyłkowo) to wybierz
kartę która jest na DDR (nawet jeśli tylko 32MB) nie wiem jak SuperGrace
ale PROCOMP nie jest oficjalnym partnerem ATi !!!!